Teamleiter/in - Call-Center

Nicaragua

3,5 Jahre Erfahrung

Geburtsdatum:

Staatsangehörigkeit:
nicaraguanisch

21963470

Hochschulstudium

Zeitraum
Abschluss / Fachbereich / Hochschule
Schwerpunkte

02/201009/2013

abgeschlossen

Bachelor of Engineering (BE)
Ingenieurinformatik, Computational Engineering

, Nicaragua

2 years of computer engineering

Berufserfahrung

Zeitraum
Tätigkeit / Unternehmen
Aufgaben

02/2013Bis heute

Sr. Team Manager

, Nicaragua

Manage and effective team of 16 agents. Support Operations Manager with other team managers in the cluster. Maintain consistent performance in achieving key clients metrics. Ensure low level of attrition. Keep employees happy and motivated.

Sprachkenntnisse

Sprache
Level
Prüfung / Zertifikat
Englisch
Fließend (C1)

Spanisch
Muttersprache

Weitere Fähigkeiten

Kompetenzen
Führerscheine
Interessen, Hobbys, Persönliches

I have been working for for the pass 7 years. I'm currently a senior coach or team leader. For the campaign an important client of what is now . Over the years I have learned the key to run a successful customer service call center or . Being a top performer distinguish me from the rest.

  • PKW

So geht's