Reservierungssachbearbeiter/in (Hotel)

Indien

5 Jahre Erfahrung

Geburtsdatum:

Staatsangehörigkeit:
indisch

16009579

Hochschulstudium

Zeitraum
Abschluss / Fachbereich / Hochschule
Schwerpunkte

06/200806/2011

abgeschlossen

Bachelor of Science (BSc)
Biotechnologie

, Indien

Berufserfahrung

Zeitraum
Tätigkeit / Unternehmen
Aufgaben

06/2017Bis heute

Social Media Spcialist

, Indien

A seasoned subject matter expert on customer experience & community support industry best practices, specialising on high touch customer service approach. Able to empathise really well with the community members, quickly grasp the issues they’re facing, work within bounds to tailor fit a solution and mitigate risks.
Has extensive product knowledge & hands on experiences in banking, consumer electronics, technology/internet & travel industries. Enjoys talking about technical concepts, has great analytical skills, and is comfortable explaining how products work to a range of audiences.

Sprachkenntnisse

Sprache
Level
Prüfung / Zertifikat
Englisch
Fließend (C1)

Deutsch
Grundkenntnisse (A1)

Hindi
Verhandlungssicher (C2)

Weitere Fähigkeiten

Kompetenzen
Führerscheine
Interessen, Hobbys, Persönliches

So geht's